RTVNoord meldt dat uit onderzoek is gebleken dat schadebureaus sinds 2018 bijna 600 miljoen euro hebben ontvangen voor het opnemen van aardbevingsschade in Groningen en Noord-Drenthe. Ook het eigen vermogen van de bureaus en van de mensen daarachter nam spectaculair toe.
Lees het hele artikel http://rtvnoord.nl/politiek/1393196/hoe-schadebureaus-miljoenen-konden-verdienen-in-het-aardbevingsgebied